'خوزه مورينيو' سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا پس از حذف از مسابقات ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا گفت: اگر باشگاه و بازيکنان بخواهند، مي مانم.

رئال مادريد چهارشنبه شب در بازي برگشت از مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا که در سانتياگو برنابئو برگزار شد در ضربات پنالتي مغلوب بايرن مونيخ شد و براي دومين فصل متوالي نتوانست به فينال راه پيدا کند.

در ديگر بازي اين مرحله نيز چلسي موفق شد بارسلونا را شکست دهد و به فينال مونيخ برسد.


مورينيو که تا سال 2014 با اين تيم قرارداد دارد، بعد از بازي ديشب با اشاره به صعود چلسي به فينال اظهار داشت: دلم مي خواست چلسي ببرد. بازيکنان اين تيم قهرماناني بودند که 10 نفره بارسلونا را شکست دادند. به بازيکنان خودم هم افتخار مي کنم. بايد قوي باشند اما شکست ما به خاطر اين بود که براي مسابقه اي به اين بزرگي به اندازه کافي تازه نفس نبوديم.


بعد از حذف بارسلونا در مقابل چلسي، بسياري از رسانه هاي اسپانيا و همچنين تعدادي از بازيکنان بارسلونا چلسي را متهم به بازي ''ضد فوتبال'' کردند. همان کاري که اينترميلان در زمان مورينيو براي شکست بارسلونا در نيمه نهايي رقابت هاي 2010 انجام داد.


مورينيو در اين باره هم اظهار داشت: افرادي که از بازي چلسي انتقاد مي کنند، چيزي نمي دانند. برخي فکر مي کنند همه چيز مي دانند و به همين دليل به انتقاد از چلسي مي پردازند همانطور که دو سال پيش از اينترميلان انتقاد کردند. اما آنها چيزي سرشان نمي شود. آنها هيچ چيزي در مورد شخصيت، تلاش و استقامت 10 نفره نمي دانند. من قهرمانان خودم را در اينترميلان و چلسي دارم.


سرمربي سابق چلسي همچنين با اشاره به عملکرد ''ليونل مسي'' در بارسلونا به حمايت از ''کريستيانو رونالدو'' و ''کاکا'' بهترين بازيکنان سابق سال جهان پرداخت که در بازي ديشب پنالتي هاي خود را از دست دادند.


وي گفت: اينکه مي خواهيد مردم از دست دادن يک پنالتي حساس توسط مسي را فراموش مي کنند اما خراب شدن سه پنالتي توسط بازيکنان ما برايشان مهم است، مرا ناراحت مي کند.


سرمربي رئال مادريد خاطر نشان کرد: من به آنها افتخار مي کنم. براي يک تيم رسيدن به نيمه نهايي در دو سال متوالي و براي يک مربي رسيدن به شش نيمه نهايي در هشت سال سخت است. ما شايستگي برد را داشتيم.


رئال مادريد بعد از سه فصل نايب قهرماني، امسال در آستانه کسب عنوان قهرماني ليگ اسپانيا از بارسلونا قرار دارد. اين تيم هم اکنون با توجه به 4 بازي باقي مانده تا پايان فصل، در فاصله هفت امتيازي با بارسلونا در صدر جدول مسابقات قرار دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا